ایران۹۱۲ مرکز خرید و فروش سیم کارت 0912
قیمت گذاری و خرید خط

نحوه‌ی کار با اپلیکیشن همراه من (آپدیت 2024)

اپلیکیشن همراه من

اپلیکیشن همراه من، یک برنامه‌ی کامل برای مشترکین همراه اول است، امکانات این اپلیکیشن خیلی بیشتر از خرید شارژ یا بسته‌ی اینترنت است. در این مقاله می‌خواهیم تمام چیزهایی که در مورد اپلیکیشن همراه من باید بدانید یا ممکن است به آن نیاز پیدا کنید را به شما آموزش دهیم.

راه اندازی اپلیکیشن همراه من

پس از نصب برای ورود می‌توانید رمز دائمی که از پیش تعریف کرده‌اید یا رمز یکبار مصرف، استفاده کنید. در صورتی که برنامه به هردلیلی به شما خطا داد یا از ورود شما جلوگیری کرد، می‌توانید با فشردن دکمه‌ی کد‌های دستوری، واقع در پایین صفحه، کد خدمات مورد نظر را پیدا کرده و به صورت دستی وارد کنید. برای دانلود اپلیکیشن همراه من می‌توانید از گوگل پلی دانلود کنید.

هم‌چنین در صورتی که سیستم‌عامل شما IOS یا ویندوز است؛ از طریق لینک تحت وب اقدام کنید. 

 

راه انداری اپلیکیشن همراه من

 

چک کردن اطلاعات شخصی در همراه من

پس از ورود به اپلیکیشن، همانند تصویر زیر، سمت راست قسمت بالا را فشرده و وارد منوی اصلی شوید (تصویر 2). پس از آن می‌توانید در بالا شماره همراه خود را با نام خود مطابقت دهید. دقت کنید، هنگام خرید سیم‌ کارت اقساطی، تا پایان پرداخت آخرین قسط، نام شما در قسمت مالک قرار نمی‌گیرد و پس از انتقال سند، نام شما به عنوان مالک درج می‌شود.

 

اپلیکیشن همراه من

 

 به علاوه با فشردن پروفایل و تکمیل بخش پروفایل، چنانچه نیاز به خدمات حضوری یا تلفنی پیدا کنید، با دادن اطلاعات بیشتر شانس دریافت خدمات، حتی بدون مدارک شناسایی را افزایش می‌دهید (برای مثال زمانی که می‌خواهید خط خود را بسوزانید یا اعلام مفقودی کنید، اما کارت ملی ندارید، این گزینه کمک کننده است).

تنظیمات حالت ساده در همراه من

اگر در حال پیکربندی اپلیکیشن همراه اول پدر یا مادر خود هستید و فکر می‌کنید محیط نرم‌افزار برای آنها بیش از حد پیچیده‌ست. همانند تصویر زیر می‌توانید گزینه‌ی حالت ساده را انتخاب کنید. در حالت ساده تنها گزینه‌های مهم و کاربردی در اختیار شماست و برای دسترسی به خدمات جزئی‌تر مجدد باید به حالت پیشرفته بازگردید.

 

حالت ساده همراه من

 

تنظیمات رمز و ورود

در منوی کاربری پس از فشردن گزینه‌ی تنظیمات امکان انتخاب رمز  عبور یا تعویض آن را خواهید یافت. برای ورود با اثر انگشت گزینه‌ی (ورود بایومتریک) را فعال کنید. برای حذف کردن سایر دسترسی‌ها به قسمت مدیریت نشست مراجعه کنید و دستگاه‌هایی که در اپلیکیشن شما آنلاین هستند را مشاهده یا غیر فعال کنید.

image

پرداخت صورت حساب در همراه من

برای پرداخت صورت حساب می‌بایست از همان صفحه‌ی نخست اقدام کنید، همانند تصویر زیر بر روی گزینه‌ی جزئیات و پرداخت کلیک کنید؛ با انتخاب پرداخت صورت حساب پایان دوره یا میان دوره اقدام به پرداخت کنید. دقت کنید برای پرداخت حتما باید از کارت بانکی مالک سیم‌کارت استفاده کنید. در غیر این صورت با شماره‌ی 09129990 اقدام به پرداخت صورت حساب کنید.

 

پرداخت صورت حساب به همراه مشاهده ریز جزئیات

 

جزئیات صورت حساب در همراه من

اگر از مبلغ صورت حساب تعجب کردید یا به هر دلیلی می‌خواهید جزئیات صورت حساب را بررسی کنید، در انتهای صفحه (همانند تصویر زیر) ، گزینه‌ی توضیحات هزینه یا جزئیات بیشتر را بفشارید تا ریز مبالغ هر کدام از خدمات را داشته باشید.

 گزینه‌ی تقسیط بدهی در همراه من

زمانی که قبض سیم‌کارت دائمی شما بیش از 50 هزار تومان باشد، می‌توانید از گزینه‌ی تقسیط بدهی استفاده کنید. حدود نیم ساعت طول می‌کشد تا بدهی شما تقسیط شود. پس از آن به تعداد اقساط مورد نظر برای شما شناسه قبض و شناسه پرداخت صادر می‌شود که در زمان‌های مشخص می‌توانید نسبت به پرداخت آن اقدام کنید.

 

نحوه‌ی درخواست خدمات از اپلیکیشن همراه من

 

خدمات اپلیکیشن همراه اول

در پایین صفحه‌ی اصلی با فشردن گزینه‌ی خدمات، صفحه‌ای همانند عکس زیر برای شما باز می‌شود. برای خدمات در محل ابتدا باید مطابق عکس آدرس دقیق خود را در لوکیشن ثبت کنید. برای تعویض سیم‌کارت، دریافت سیم‌کارت جدید و خدمات این چنینی گزینه‌ی درخواست را زده پس از انتخاب آدرس و تکمیل مشخصات درخواست کننده، هزینه‌ی تعیین شده را پرداخت کرده و نسبت به انتخاب روز و ساعت مورد نظر، اقدام می‌کنید.

خدمات سیم کارت

اگر صاحب چندین سیم‌کارت هستید، برای مدیریت سیم‌کارت‌های خود همانند تصویر زیر، گزینه‌ی مدیریت سیم‌کارت را فشرده، در ادامه لیست سیم‌کارت‌هایی که با کد ملی شما ثبت شده‌اند را مشاهده خواهید کرد. هر کدام از سیم‌کارت‌ها را بخواهید می‌توانید قطع کنید که امکان وصل آن بعد تر وجود دارد. اما زمانی که گزینه سلب یا عدم سلب را فشار دهید سیم‌کارت از اسم شما خارج می‌شود و پس از مدتی امکان عدم سلب آن را نیز نخواهید داشت.

نحوه‌ی دریافت ریز مکالمات به صورت غیر حضوری

کافی‌ست در بخش خدمات گزینه ریزمکالمات کامل را فشار دهید. پس از تنظیم تاریخ مبدا و تاریخ مقصد ریز تمامی مکالمات به صورت زیر برای شما ظاهر می‌شود. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید تاریخ، مبلغ، شماره، زمان دقیق و... به شما نشان داده می‌شود.

خدمات اپلیکیشن همراه اول

خدمات مکالمه و پیامک

در بخش خدمات، گزینه‌ی خدمات پیامکی، دو گزینه‌ی پیامک انبوه و تماس‌بان وجود دارد. گزینه‌ی خدمات پیامک انبوه به شما این امکان را می‌دهد که پیام‌های اطلاع رسانی، مانند: پیامک بانک، بیمه، سهام عدالت و... را غیر فعال کنید. در این بخش شما امکان غیر فعال سازی پیامک تبلیغاتی هم دارید، اما به عنوان نویسنده‌ی این مطلب باید بگویم تاثیری ندارد. برای غیر فعال سازی به مدت 24 ساعت عدد 1 را به 8999 پیامک کنید.

دقت کنید با این روش تنها 24 ساعت پیامک تبلغیاتی برای شما غیر فعال می‌شود و هزینه‌ای از شما بابت آن کسر می‌شود.

خدمات دیجیتال

در بخش خدمات دیجیتال، شما می‌توانید در صورت نیاز اعلام مفقودی تلفن همراه خود کنید. از گزینه‌ی پوشش اینترنت برای سنجش آنتن‌دهی خود استفاده کنید. یا در صورت هرگونه مشکل فنی از گزینه‌ی پشتیبانی استفاده کنید.

خرید بسته اینترنت در اپ همراه من

این یکی از پرکاربردی ترین گزینه‌ها در اپلیکیشن همراه من است. مطابق تصویر زیر در صفحه‌ی اول آیکون خرید بسته اینترنت را انتخاب کنید. سپس شماره‌ای که می‌خواهید بر روی آن اینترنت فعال شود را انتخاب کنید و بنا بر نیاز خود به خرید بسته اقدام کنید.

دریافت امتیاز در اپ همراه من

شما پس از پرداخت قبض، شارژ همراه اول، هرگونه خدمات پرداختی می‌توانید از قسمت باشگاه مشتریان، مطابق تصویر زیر امتیازگیری کنید. برای دریافت جایزه‌ی خود بر روی (مشاهده‌ی همه) مقابل طرح‌ها و جوایز کلیک کنید. در تصویر دو مشاهده می‌کنید که براساس امتیاز دریافتی لیست بلندی از جوایز برای انتخاب مقابل شما قرار می‌گیرد.

جوایز و امکانات

همین‌طور با امتیاز خود می‌توانید شانس ورود در قرعه کشی نیز تهیه کنید، شما تا سقف 50 شانس را می‌توانید داشته باشید. زمان هر قرعه کشی و لیست برندگان نیز داخل بخش قرعه کشی موجود می‌باشد.

جستجوی سیم کارت در ایران 912

0912 318 32 20
محاسبه اقساط
58,000,000 تومان
وضعیت : کارکرده
مشخصات سیم‌کارت
0912 370 93 76
محاسبه اقساط
53,000,000 تومان
وضعیت : کارکرده
مشخصات سیم‌کارت
0912 633 80 72
محاسبه اقساط
35,000,000 تومان
وضعیت : کارکرده
مشخصات سیم‌کارت
0912 932 2100
محاسبه اقساط
53,000,000 تومان
وضعیت : کارکرده
مشخصات سیم‌کارت
0912 338 74 12
محاسبه اقساط
50,000,000 تومان
وضعیت : کارکرده
مشخصات سیم‌کارت
0912 19 10 615
محاسبه اقساط
190,000,000 تومان
وضعیت : کارکرده
مشخصات سیم‌کارت
0912 148 6500
محاسبه اقساط
320,000,000 تومان
وضعیت : کارکرده
مشخصات سیم‌کارت
0912 30 52 809
محاسبه اقساط
57,000,000 تومان
وضعیت : کارکرده
مشخصات سیم‌کارت
0912 254 28 57
محاسبه اقساط
70,000,000 تومان
وضعیت : کارکرده
مشخصات سیم‌کارت
0912 76 78 918
محاسبه اقساط
35,000,000 تومان
وضعیت : درحد صفر
مشخصات سیم‌کارت
جدید ترین عنوان ها
3نفر به این صفحه امتیاز داده اند
5 / 4.33